اعلام قیمت تورهای نوروز ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : admin
اعلام قیمت تورهای نوروز ۱۴۰۱

با شروع سال جدید و آغاز تعطیلات نوروزی فرصت بسیار مناسبی به وجود می آید تا خستگی یک سال گذشته را از تن بیرون کنیم و برای این کار روش های متفاوتی وجود دارد اما بهترین و محبوبترین راه برای دوری از روزمرگی و رفع خستگی مسافرت است.

به همین دلیل و با پیشرفت در حوزه گردشگری با به وجود آمدن آژانس های مسافرتی سفر رفتن به امری ساده و راحت تبدیل شده است چرا که با خرید پکیج تور نوروزی و یا رزرو تور نوروز از آژانس های مسافرتی که از هم اینک شروع به پیش فروش تور نوروز نموده اند دیگر خیالتان از دغدغه های سفر مانند رزرو هتل، خرید و رزرو بلیط هواپیما در سفرهای نوروزی راحت خواهد بود و می توانید با آرامش خاطر به مقصد مورد علاقه خود در داخل و یا خارج از کشور بروید و از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید و سال خود را با خاطراتی فراموش نشدنی شروع کنید. اصلی ترین موضوع برای خرید تورهای نوروزی و همچنین تورهای تابستانی زمان خرید این تورها می باشد به این دلیل که عده بسیار زیادی از هموطنان تصمیم گرفته اند که برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به سفر بروند و به همین دلیل نرخ و قیمت تور نوروز ۱۴۰۱ با گذشت زمان و نزدیکتر شدن به ایام عید سال نو بالا می روند چرا که تقاضا برای خرید و رزرو بلیط هواپیما و همینطور رزرو هتل در مقاصد گردشگری افزایش می یابند و به طبع آن قیمت بلیط هواپیما و هتل نیز افزایش می یابند اما برای جلوگیری از مواجه با این افزایش قیمت بهتر است که هرچه زودتر اقدام به خرید و رزرو تورهای نوروز ۱۴۰۱ نمایید تا با هزینه ای معقول تر و به صرفه تر بتوانید  با تور عید نوروز به سفر بروید .از این رو آژانس مسافرتی الفبای سفر با دارا بودن سال ها تجربه و بررسی علایق مسافران ایرانی به مقاصد گردشگری تورهای متنوع داخلی و خارجی را با بهترین کیفیت و خدمات تدارک دیده است.

 

قیمت تور ترکیه نوروز ۱۴۰۱

هزینه تور ترکیه نوروز ۱۴۰۱ با توجه به نرخ هتلی که رزرو می کنید و همچنین نرخ بلیط هواپیما داخلی یا خارجی (ایران ایر، ماهان ایر، زاگرس، ترکیش و اطلس) متفاوت است  البته این که به کدام شهر می روید نیز بسیار اهمیت دارد .مثلا اگر تور آنتالیا خریداری نمایید هزینه و قیمت آن نسب به استانبول بیشتر خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال تور ترکیه برای عید هستید در گام اول مقصدتان را مشخص کنید و می توانید علاوه بر مطالب وبسایت از کارشناسان الفبای سفر نیز کمک بگیرید.

قیمت تور استانبول نوروز ۱۴۰۱

فاکتورهای زیادی در اختلاف قیمت تور استانبول فروردین ۱۴۰۱ در قیاس با بقیه روزهای سال دخیل هستند که می توان به تفاوت نرخ هواپیماهای داخلی و خارجی (ایران ایر، ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ترکیش و اطلس گلوبال)، نرخ هتل های استانبول و همچنین تعداد روزهایی که قصد دارید به این شهر سفر کنید اشاره کرد. توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور استانبول بهترین تورها نیستند و تعدادی از آژانس ها همواره با استفاده این موضوع از مشتریان خود سواستفاده می کنند. جهت اطلاع از لیست قیمت تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ از پکیج های مسافرتی در وبسایت alefbatuor دیدن کنید.

قیمت تور آلانیا نوروز ۱۴۰۱

در ایام نوروز باتوجه به اینکه حجم سفر از سوی ایرانیان بالاتر میرود یعنی ایام (heigh season) برای مردم کشورمان است این امکان وجود دارد کمی قیمت ها افزایش پیدا کند با این حال میتوان تور ارزان قیمت ویژه نوروز ۱۴۰۱ و همچنین لحظه آخری را که به صورت تخفیف خورده است را خریداری نمود.

قیمت تور مارماریس نوروز ۱۴۰۰

قیمت تور مارماریس نوروز براساس قیمت بلیط هواپیما، هتل رزرو شده در مارماریس، تعداد روزهای تور که بصورت هفتگی است دستخوش تغییرات می شود.البته در عیدنوروز باتوجه به افزایش سفر توسط ایرانیان این امکان هست تا هزینه تورها افزایش یابد اما اگر بصورت لحظه آخری ارائه شود با قیمت پایین تر هم می توان خرید نمود.

قایق سواری گردشگران در مارماریس

قیمت تور ازمیر نوروز ۱۴۰۱

همانطور که میدانید قیمت تور ازمیر نوروز براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی و پرواز خارجی یا ترک به مقصد شهر ازمیر و قیمت هتل رزرو شده در ازمیر ترکیه متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور ازمیر دارند، تعداد روزهای مدت تور و ماهی که در آن به ازمیر سفر می کنید نیز میتوانند نرخ تور ازمیر نوروز ۱۴۰۱ را دستخوش تغییرات کنند.

قیمت تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱

قیمت تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۱ همواره نسبت به دیگر روزهای سال تفاوت هایی دارد. این تفاوت قیمت حاصل از آن است که نرخ پروازهای ایرانی و خارجی(ترکیش، اطلس گلوبال)، قیمت هتل های آنتالیا در این موقع از سال تغییر می کنند. البته عوامل دیگری چون تعداد روزهای تور نرخ تور آنتالیا عید ۱۴۰۱ را هم دستخوش تغییرات می کنند. در نظر داشته باشید که همیشه ارزان قیمت ترین تور آنتالیا نوروز، دلیلی بر خوب بودن آن نیست و بسیاری از شرکت های منفعت طلب با این کار تنها سرمایه و زمان شما گردشگران را هدر می دهند.

دریای مدیترانه و کوه های تورس

قیمت تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۱

قیمت تور کوش آداسی عید ۱۴۰۱ بر اساس فاکتورهایی چون قیمت بلیط هواپیما پروازهای داخلی و خارجی، قیمت هتل رزرو شده در کوش آداسی و همچنین تعداد روزهایی که در تعطیلات نوروز قصد دارید در این شهر اقامت کنید تعیین می شود.

سخن پایانی:

الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تورهای خارجی مخصوصا ترکیه بهترین پکیج های مسافرتی را با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کند و می توانید با ورود به تورهای هر کدام از شهرهای ترکیه در وبسایت الفبا که آدرس آن در زیر نوشته شده است بهترین تورهای مسافرتی ترکیه را خریداری نمایید.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

 آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: